GreenLiving - VeganButiken i Borlänge

FAQ

Här hittar du svaren på de flesta frågorna, har du andra frågor tveka inte att kontakta oss.

Hur packas mina varor?
Vi vet att du är medveten om plastens påverkan på miljön, det är vi med. Därför använder vi i största möjliga mån återanvända papperskartonger och endast pappers- och återanvänt plastemballage och för att packa dina varor säkert.

Är alla varor veganska?
Ja, alla varor är veganska. Vi tar 100% avstånd från djurförtryck.

När skickas mina varor?
Om du beställer innan 12.00 en vardag så skickas din beställning samma dag och kommer till dig inom 1-3 dagar.

Hur skickas mina varor?
Vi skickar dina varor med DHL.

Har ni samma utbud i eShoppen som i den fysiska butiken?
Det allra mesta som finns i den fysiska butiken är upplagd i eShoppen, det vi inte skickar i dagsläget är livsmedel samt konst.

Stödjer ni någon organisation?
Ja! Det som driver oss till att ha ett veganskt företag är chansen att kunna göra något bra för världen, framförallt djuren. Många av de produkter vi säljer går den största delen av kostnaden till Djurrättsalliansens arbete för djurens rättigheter.

Kan jag lägga till varor till min beställning när den redan är lagd?
Om inte din order redan skickats så är vi glada att fixa det till dig! Det bästa är att du ringer oss för bästa service. Numret är 073-9436085.

Om jag vill besöka er butik och ha med mig min hund, går det bra?
Eftersom vi säljer livsmedel på lösvikt får tyvärr inte hundar följa med in i butiken. Sommartid finns trädgården utanför butiken där hunden kan vila i skuggan.

Jag vill betala min beställning med Swish men hittar inte den funktionen i eShoppen?
Ring oss så löser vi det =). Du når oss på 073-9436085.

Hur vet jag när det är dags att hämta ut mina varor hos mitt utlämningsställe?
Om du anger ett mobilnummer när du gör din beställning skickas ett sms när dina varor kommit, i annat fall skickas en avi ut till den adress du angivit.

-